امروزه برندها برای افزایش فروش یا افزایش وفاداری مشتریان خود روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و همواره سعی می‌کنند بهترین روش را جهت نفوذ به ذهن و قلب مشتری پیدا کنند. در دنیای امروز نوعی تبلیغات گریزی بین مردم بوجود آمده است و دیگر کسی به تبلیغات توجهی نمی‌کند. مردم بیشتر به دنبال اخبار و رویدادها هستند تا به دنبال تبلیغات.

یکی از ابتدایی‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین روش‌های افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند، ایجاد رویدادهای مختلف، مانند: همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها، جشن‌های سازمانی و غیره می‌باشد. در این روش‌ها از طریق ایجاد رویدادهای مختلف و خبرسازی قبل، حین و بعد از آن، در واقع برندها قدرت خود را به رخ مخاطب می‌کشانند و ذهن آنها را درگیر اخبار مربوط به سازمان خود می‌کنند.

چرا برگزاری رویداد مفید است؟

برگزاری رویدادهایی مانند همایش، سمینار، افتتاحیه شعبه، جشن میلاد جهت حضور کارکنان یک شرکت، می‌تواند به سه روش برای سازمان شما مفید باشد:

  1. افزایش فروش: برگزاری همایشات و سمینارها می‌تواند به صورت مستقیم فروش شما را افزایش دهد. از جمله رویدادهایی که به صورت مستقیم فروش شما را افزایش می‌دهد عبارتند از: معرفی محصول جدید، جشن افتتاحیه شعبه، جشنواره فروش و جشن قرعه کشی در پایان جشنواره و غیره.
  2. برندسازی: برندها با روابط عمومی ساخته می‌شوند نه با تبلیغات. شرکت ها باید با خبرسازی و ایجاد جار و جنجال خبری راه خود را در ذهن مشتری پیدا نموده و سپس در قلب آنها تثبیت گردند. یکی از راحترین روش‌ها برای خبرسازی گسترده، استفاده از رویدادهایی مانند: سمینارهای تخصصی، جشن های خیریه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و غیره.
  3. افزایش وفاداری مشتریان: پروسه بازاریابی بعد از فروش همچنان ادامه دارد و تلاش می‌کند که مشتریانی که خرید داشته‌اند را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل نماید. زیرا فروش به مشتریان وفادار بسیار ساده‌تر و کم خرج تر است. یکی از مهمترین روش‌های افزایش وفاداری مشتریان برگزاری گردهمایی هایی مانند: جشن سپاس از مشتریان، برگزاری جنگ شادی رایگان و دعوت از مشتریان، جشن های قرعه کشی، جشن های اعیاد و مناسب های ملی مذهبی و غیره.

چرا برگزاری رویدادهای خود را به ایران بلیت بسپارید؟

مجموعه ایران سالیان سال در زمینه برگزاری رویدادهای مختلف و فروش بلیت رویدادها فعال بوده است. در طی این سال ها انواع رویدادهای مختلف را برگزار کرده‌ایم و بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را تضمین می‌کنیم. این مجموعه با توجه به توان بازاریابی قوی که دارد، علاوه بر برگزاری همایشات و سمینارهای شما، می‌تواند در پر کردن آن به شما کمک نماید و سامانه فروش رویداد را نیز به دست بگیرد.

شماره تماس برگزارکننده رویداد در مشهد
برگزاری رویداد در مشهد

برخی از رویدادهای برگزار شده در مشهد

سیرک بین‌المللی آفتاب

این سیرک در مشهد برگزار گردید و تمامی هنرمندان آن از خارج کشور دعوت شده بودند. (مشاهده)

سیرک آفتاب
سیرک آفتاب

جنگ شادی اکبر اقبالی

این جنگ با حضور هنرمند محبوب کشورمان ستاره جزیره کیش (اکبر اقبالی) در دهکده شاندیز برگزار گردید. (مشاهده)

پوستر جنگ اکبر اقبالی
پوستر جنگ اکبر اقبالی

تئاتر مصاحبه

این تئاتر در بهار ۱۴۰۰ برگزار شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. (مشاهده)

 

گردهمایی مدیران حوزه ودینگ

این رویداد در سه شهر تهران، کرج و مشهد برگزار گردید و هدف آن گرد هم آوردن مدیران فعال در صنعت عروسی است.

گردهمایی مدیران حوزه عروسی
گردهمایی مدیران حوزه عروسی

جشنواره راه سپید

این رویداد پنج دوره مشهد در برگزار شد و در هر دوره از آن حدود ۲۰ زوج جوان دور هم جمع شدند و تا در مورد ازدواج عروسی مشاوره بگیرند و برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب بهتری داشته باشند. (مشاهده)

جشن زوج های جوان راه سپید
جشن زوج های جوان راه سپید

رویداد راه ابریشم

این رویداد استارتاپی در هفت شهر ایران برگزار گردید و در آن کسب و کارها و فعالین حوزه استارتاپ دور هم جمع گردیدند و مدرسینی از چند کشور مختلف به آنها تدریس نمودند.

رویداد بین المللی جاده ابریشم
رویداد بین المللی جاده ابریشم

کارگاه آموزش بازیگری مهدی کوشکی

این ورکشاپ در مشهد است و در سالن اردیبهشت با ظرفیت ۱۰۰ نفر برگزار گردید. (مشاهده)

پوستر ورکشاپ بازیگری مهدی کوشکی
پوستر ورکشاپ بازیگری مهدی کوشکی در مشهد

همایش بزرگ قرآنی

این همایش برای اولین بار در مشهد برگزار شد و قاریان از سراسر کشور در قالب یک مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند و چندین چهره کشوری و مذهبی در آن حضور داشتند.

فیلم سینمایی تکلیف

ایران بلیت با توجه به توانایی‌هایی که دارد، علاوه بر فعالیت در زمینه برگزاری رویداد، در زمینه تولید فیلم‌های سینمایی نیز فعال می‌باشد، ایران بلیت تا کنون چندین فیلم کوتاه و بلند تولید کرده است که فیلم سینمایی تکلیف یکی از نمونه‌های انجام گرفته توسط این مجموعه می‌باشد. (مشاهده)

فیلم سینمایی تکلیف
فیلم سینمایی تکلیف

لیست خدمات ایران بلیت

برگزاری همایش در مشهد

همایش به هر نوع اجتماعی گفته می‌شود که در جهت اهداف تجاری، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و غیره صورت می‌گیرد.

برگزاری سمینارهای تخصصی

سمینار یک همایش یک یا چند نوبتی است که با هدف تقویت مهارتهای افراد شرکت کننده تنظیم می‌شود.

جشن رونمایی محصول جدید

سازمان‌ها به منظور دریافت بازخورد تبلیغاتی و معرفی گسترده محصولات، از جشن‌های معرفی محصول بهره می‌برند.

برگزاری جشن افتتاحیه شعبه

فروشگاه‌ها و برندهایی که دارای چندین شعبه در سطح کشور هستند، جهت افتتاح شعب جدید خود، با برگزاری مراسمی ساده یا مفصل افتتاح شعبه جدید خود را جشن می‌گیرند و بدین وسیله اطلاع رسانی گسترده ای انجام می‌دهند، مراسم افتتاحیه شعب برندها معمولا با شکوه و با حضور چهره‌های محبوب سینمایی و تلویزیون و همراه با نوافشانی، بادکنک آرایی و گل آرایی صورت می‌گیرد.

برگزاری جشن قرعه کشی جشنواره فروش

گاهی برندها جهت ترقیب مخاطبین خود به خرید، جشنواره‌های فروش و قرعه کشی جوایز برگزار می‌کنند، این مراسم قرعه کشی می‌تواند به صورت یک جشن یا جنگ برگزار شود و همراه با چهره و پخش تلویزیونی باشد. ایران بلیت علاوه برگزاری جشن می‌تواند مجوز پخش برنامه در تلویزیون را نیز برای شما اخذ نماید.

برگزاری کارگاه های آموزشی و ورکشاپ ها

سازمان ها جهت ارتقاء سطح علمی پرسنل خود در طول سال کارگاه های آموزشی برگزار می‌کنند تا تخصص نیروی کار آنها بروز باقی بماند.

اجرای جشن های خیریه و عام المنفعه

برندها با توجه به سیاست های تبلیغاتی و روابط عمومی خود، اقدام به برگزاری جشن های خیریه برای کودکان بی سرپرست، کودکان کار، معلولین آسایشگاه ها و سالمندان می‌کنند و سپس از طریق کمپین‌های خبری بازگشت سرمایه می‌کنند. البته بعضی اوقات این جشن‌ها در قالب جنگ های عمومی در مناسبت‌ها و اعیاد ملی و مذهبی برگزار می‌شود که می‌تواند رایگان یا به همراه بلیت فروشی باشد.

جشن ها و رویدادهای باشگاه مشتریان

گاها اوقات برندها جهت تشکر از خریداران خود و افزایش وفاداری مشتریان اقدام به برگزار جشن هایی در مناسبت های خاص می‌کنند و با برگزاری مراسمی شاد و مفرح، موجب جلب رضایت مشتریان بیشتر مشتریان گردند. در اجرای این نوع جنگ‌ها می‌توان بلیت رویداد را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داد یا برای برندهایی که دارای تعداد زیادی مشتری هستند، معمولا بلیت رویداد را با درصد تخفیف قابل توجه در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند.