پس از گسترش روز افزون بیماری کرونا در جهان، صنعت گردشگری و بخصوص گردشگری تفریحی ضربه سهمگینی خود. مجموعه ایران بلیت نیز مانند سایر وب سایت‌های فعال در حوزه فروش بلیت‌های تفریحی و گردشگری، با افت شدید بازدیدکننده و فروش مواجه شد. ما نیز مانند سایر فعالین این حوزه تلاش کردیم تا راه‌های جدیدی برای کسب درآمد و برون رفت از مشکلات بوجود آمده از شیوع کرونا، پیدا کنیم. بیماری که قرار بود موقت باشد، اما با گذشت نزدیک به یک سال، همچنان سایه شوم آن از جهان رخت بر نبسته است.

01jpg.jpg

تصمیم بر این شد که اگرچه سالن‌های سینما بسته است، اما ساخت فیلم‌های تلویزیونی و سینمای خانگی بسیار پر رونق است، ضمن اینکه اگر زیر ساخت فیلم سازی درست طرح ریزی شود، پس از بازگشایی سینماها، امکان ساخت فیلم سینمایی نیز فراهم خواهد بود. از این رو ایران بلیت یکی دیگر از شاخه‌های فعالیت خود را با ورود به عرصه تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی گسترش داد.

اولین تلاش ما در زمینه فیلم سازی، همکاری با فیلم تلویزیونی «تکلیف» بود که موضوع مشکلات و خطرات سربازان مرزبانی و فرهنگ سازی در زمینه اهداء عضو بود که مورد استقبال نیروی انتظامی و مرزبانی کشور و سازمان اهداء عضو قرار گرفت و بنا بر این شد که در شبکه خراسان، شبکه نسیم و یکی از شبکه‌های ۱ یا ۲ پخش گردد. این فیلم هم‌اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند و برای نوروز ۱۴۰۰ در صدا و سیما پخش خواهد شد.

03jpg.jpg

پس از این تجربه، سیل سفارشات فیلم سازی و ایده‌های جدید جهت تولید فیلم به سمت ایران بلیت سرازیر گردید تا جایی که در حال حاضر برنامه زمان‌بندی ما تا مهر ماه ۱۴۰۰ پر شده است. در میان تولیدات ایران بلیت، چند فیلم تلویزیونی، یک سریال ۱۳ قسمتی، یک فیلم هنر و تجربه و چند فیلم کوتاه به چشم می‌خورد که به زودی ریز برنامه زمان‌بندی و مشخصات فنی آنها اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، ایران بلیت به جهت پاسخ به نیاز ایجاد شده در زمینه جذب بازیگر و هنرجور، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های بازیگری با حضور چهره‌های مطرح سینمایی نموده است که به زودی شرایط جذب هنرآموز را خواهد کرد.

 

همچنین منتظر فراخوان‌های مربوط به جذب بازیگر، از طریق صفحه اینستاگرام ایران بلیت و وب سایت عصر تئاتر باشید.