در گذشته سیستم خرید بلیت برای رویدادها، فرایندهای زمان بر و پرهزینه ای داشت، در حالیکه با استفاده از سیستم مدیریت خرید اینترنتی انجام این فرایندها به طور موفقیت امیزی، راحت و سریع تر شده است. سیستم مدیریت اینترنتی بلیط باعث بهره وری بیشتر، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش فروش بلیت برای مدیران رویدادها می گردد.

فروش همه رویدادها در مقیاس های مختلف با استفاده از وب سایت های مدیریت خرید اینترنتی بلیط مانند سایت ایران بلیت امکان پذیر می باشد. هرآنچه شما برای خرید اینترنتی بلیت رویدادها به آن نیازمندید با پشتیبانی 24 ساعته موجود می باشد. این سیستم، نتنها باعث کاربری آسان مشتریان بوده همچنین برای فروشندگان هم مناسب تر می باشد. از مزایای خرید اینترنتی بلیت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

امکان دسترسی همیشگی مشتریان در هرزمانی برای رزرو خرید بلیت

تصور کنید زمانبندی فعالیت شما به گونه ایست که برخی روزها شرکت تعطیل می باشد، این به این معنی است که مشتری برای رزرو و خرید بلیت باید تا روز بعد و زمان مورد نظر شما منتظر باشد؟

سیستم خرید آنلاین بلیت این امکان را می دهد تا مشتریان عملیات رزرو بلیت رویداد مورد نظر خود را در زمانی که مطابق برنامه زمانی آنهاست انجام دهند (بدون حضور شما و کارمندانتان می توانند خرید خود را انجام دهند). در سال 2017 بیش از 450 بیلیون دلار از طریق سیستم فروش آنلاین پرداخته شده است و این رقم بطور تصاعدی افزایش می یابد.

مطالعات نشان می دهد دسترسی سریع خدمات باعث افزایش تصاعدی تعداد فروش و پرداخت می شود. با سیستم رزرو آنلاین مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما شده و خرید بیشتری انجام می شود.

فرایند سریع و آسان پرداخت

در سیستم خرید اینترنتی بلیط، پرداخت به مقدار قابل توجهی ساده تر انجام می شود و هزینه خدمات در زمان رزرو بلیط توسط مشتری پرداخته شده و شما نگرانی برای پرداخت ها و سایر برنامه های مالی خود ندارید.

کاهش حجم کاری

سیستم رزرو آنلاین باعث کاهش حجم کاری کارمندان شده و از طرفی خدمات مشتریان را بهبود می بخشد. سیستم رزرواسیون آنلاین باعث کاهش هزینه های مربوطه شده و همچنین میتوان از همگامسازی عملیات خرید آنلاین بلیط با هر فرایند رزرواسیون و به روزرسانی اطمینان حاصل کرد.

افزایش درآمد و خدمات بهتر برای مشتریان

از مزایایی عمده سیستم خرید اینترنتی بلیط ایجاد و ارائه پکیج های متنوع برای مشتریان است. میتوان ترکیب خوبی از رویدادهای مختلف را با قیمتهای مناسب و مطابق سلیقه مشتریان عرضه نمود، با این روند، درآمد شما افزایش می یابد در حالیکه مشتری خدمات را با رضایت بیشتر و مطابق سلیقه خود دریافت نموده و با صرف زمان و هزینه کمتری انجام می شود.

ریافت اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود

با توجه به اینکه در سیستم های خرید اینترنتی بلیط امکان استفاده از ابزارهای آنالیز داده می باشد، شما می توانید اطلاعات جامعی در مورد مشتریان و تحلیل رفتار آنها داشته و با یک نگاه اجمالی به اطلاعات به سادگی و سرعت، خدمات مورد نظر را برای مشتریان دائمی فراهم نموده و باعث توسعه کسب و کار خود شوید.

کدهای تخفیف

یکی از عوامل محبوبیت سیستم خرید اینترنتی کدهای تخفیف می باشد. شما با این سیستم، میتوانید از تخفیف های زیادی بهره مند شده و پول بیشتری را پس انداز کنید. امروز می توانید وب سایت ما را چک کنید و از پیشنهاد ها و تخفیفات ویژه در وب سایت ایران بلیت برای پس انداز بهره مند شوید.


اکنون با ارائه مزایای ذکر شده متوجه اهمیت سیستم خرید اینترنتی بلیط شدید. درواقع این سیستم خرید، نه تنها ارزان، بلکه بسیارامن و سریع می باشد. همچنین شما با آرامش و بدون هیچ گونه عجله ای قادر به تهیه بلیت در هر زمان و مکانی خواهید بود.

در آخر ایران بلیت توصیه می کند از وب سایت هایی که دارای نماد الکترونیک هستند اقدام به خرید بلیط نمایید که با مشکلات خرید مواجه نشوید.