از آنجایی که همه ما میدانیم هوای شهر مشهد غیرقابل پیش بینی است، یک روز ممکن است آفتابی باشد و روز دیگر سرد و بارونی ، با این حال میتوانیم یک روز بسیار متفاوت و جذاب را با رفتن به یه استخر عمیق و شگفت انگیز سپری کنیم. در واقع هیچ چیز نمی تواند به اندازه شنا کردن و آب بازی به ما احساس آرامش و سرزندگی بدهد. البته لازم به ذکر است که کیفیت، امکانات و بهداشت مجموعه آبی در انتخاب شما بسیار مهم و تعیین کننده می باشد. در عین حال جالب است بدانید در شهر مشهد بیش از ۵۷ مجموعه آبی و استخر وجود دارد که زائرین و مسافران عزیز این شهر مقدس می توانند ازین امکانات استفاده کنند و لحظات به یادماندنی را رقم بزنند. در این بخش، ایران بلیت لیستی از بهترین و با کیفیت ترین استخرهای شهر مشهد را برای افرادی که عاشق شنا و سرگرمی های آبی هستند تهیه کرده تا بتوانند حس آرامش و طراوت را تجربه کنند.

۱- استخر ارمغان مشهد

یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین استخرهای مشهد، استخر ارمغان می باشد که در بولوار فردوسی مشهد واقع شده است. این مجموعه در سال ۱۳۷۴ در متراژ ۸۰۰۰ متر مربع با هدف توسعه مکان های ورزشی، تفریح و سرگرمی برای جوانان ایجاد شد. در ضمن آب استخر بسیار تمیز بوده و تست کیفیت در چندین نوبت توسط گروه های متخصص انجام می گیرد. استخر ارمغان امکانات بیشماری دارد که باعث شده از تمامی اطراف شهر مشهد مشتری داشته باشد. این مجموعه علاوه بر استخر سرپوشیده، دارای استخر روباز چهارفصل، استخرکودکان، دو مجموعه رختکن، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، چکاپ ورزشی و تراس آفتاب است. از جاذبه های دیگر استخر ارمغان، حمام ترکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شایان ذکر است این استخر علاوه بر ورزش های آبی دارای ورزش های دیگر از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، بدنسازی کودک، سخره نوردی ، ژیمناستیک و ... می باشد. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا هستید، استخر ارمغان مشهد را تجربه کنید.

آدرس استخر ارمغان مشهد: بلوار فردوسی- خیابان رسالت - رسالت 2 - استخر ارمغان مشهد

استخر ارمغان مشهد

۲- استخر آبی هشتم مشهد

یکی از زیباترین استخرهای شهر مشهد استخر مجموعه آبی هشتم است. این مجموعه تفریحی درای امکانات متنوعی از جمله استخر بزرگ، سونای خشک، سونای بخار، سکوی پرش، سالن بدنسازی و... می باشد. این استخر در بلوار حجاب مشهد واقع شده است.

آدرس استخر آبی هشتم: مشهد - قاسم آباد- بلوار حجاب- روبروی حجاب شرقی 1- استخر آبی هشتم

استخر آبی هشتم مشهد

۳- استخر کارگران مشهد

استخر آبی یاس (کارگران) یکی از قدیمی ترین و بهترین مجموعه های آبی مشهد می باشد و خدمات متنوعی را در محیطی کاملا بهداشتی و با امکانات بی نظیری از جمله استخر آموزشی و عمومی، استخر کودکان، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، کافی شاپ، سالن بدنسازی، ، سینکرونایز مدرسه شنا با بهترین مربیان استان، آموزش شنای عمومی و خصوصی مبتدی تا پیشرفته، ورزش در آب، آب درمانی یا هیدروتراپی، کلاس های اصلاح تکنیک و آماده سازی نجات غریق، فروشگاه لوازم ورزشی می باشد. از بهترین خدمات این مجموعه آبی که آن را معروف کرده است می توان به ماساژ سی دقیقه ای آن اشاره کرد. این ماساژ ترکیبی از ماساژهای سوئدی، اسپورت و ماساژ عمقی عضلات می باشد که در ضمن مدت زمان مناسب و کافی مقرون به صرفه و ارزان به نظر می رسد. برای بازدید از این مجموعه آبی می توانید به بلوار سازمان آب مراجعه نمایید.

آدرس استخر کارگران: مشهد- بلوار سازمان آب- مجموعه رفاهی کارگران مشهد

استخر کارگران مشهد

۴- استخر آستان قدس رضوی

سرویس دهی عالی، فضای آرامش بخش و کیفیت خوب آب استخر این مجموعه را به یکی از بهترین استخرهای شهر مشهد تبدیل کرده است. این مجموعه آبی شامل ۲استخر ویژه آقایان و ۱ استخر ویژه بانوان علاوه بر جنبه سرگرمی و تفریحی ، برنامه های آموزشی شنا ویژه کودکان و بزرگسالان را در طول سال برگزار می نمایند. از امکانات این مجموعه می توان به ۲ استخر آموزشی و قهرمانی ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، نمازخانه و رختکن اشاره نمود.

آدرس استخر آستان قدس: مشهد- بلوار فردوسی- نرسیده به میدان جانباز- استخر آستان قدس رضوی

استخر آستان قدس رضوی

۵- استخر شهید کاظمیان

این مجموعه آبی، نخستین استخر ویژه بانوان زیر نظر سازمان آموزش و پرورش می باشد و قابلیت انجام مسابقات ورزشی را نیز دارد. از لوکس ترین و زیباترین استخرهای مشهد می باشد. این مجموعه تفریحی، امکانات ویژه و بی نظیری را از جمله استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، پارکینگ، حمام سنتی، منطقه بازی کودکان، اتاق پزشک، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، کلاس آب درمانی و غیره اشاره کرد.

آدرس استخر شهید کاظمیان: مشهد- بلوار دانشجو- دانشجو 20

استخر شهید کاظمیان مشهد

۶- استخر پارک ملت

این مجموعه به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع، بزرگترین استخر روباز مشهد می باشد .با ارائه امکانات بی نظیری مانند استخر روباز پارک ملت مشهد می توان به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، کلاس آموزش عمومی و خصوصی شنا، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام آفتاب، سیستم آب گرم و غیره فضای شاد و مفرحی را برای علاقمندان به تفریحات آبی ایجاد کرده است.

آدرس استخر پارک ملت: مشهد- میدان آزادی- پارک ملت

استخر پارک ملت مشهد

۷- استخر اندیشه مشهد

در غرب مشهد پیدا کردن استخر مجهز و شیک کار چندان ساده ای نیست. استخر سرپوشیده اندیشه مشهد از بهترین و مجهزترین مجموعه های آبی محسوب می شود که در بلوار اندیشه مشهد واقع است. از امکانات ویژه این استخر غلاوه بر سایر امکانات، انواع ماساژ تخصصی که بسیار سریع است می باشد. این نوع ماساژ در مدت زمان کوتاه در حدود ۱۵ دقیقه به پایان می رسد. هدف از این نوع ماساژ ارائه ماساژ عضوی می باشد یعنی تمرکز ماساژور بر روی یک اندام و یا یک قسمت از بدن می باشد.

آدرس استخر اندیشه: مشهد- قاسم آباد- بلوار اندیشه- اندیشه 78- استخر اندیشه

استخر اندیشه مشهد

۸- استخر تختی مشهد

استخر تختی مشهد از تمیزترین و مجهزترین استخرهای شهر مشهد می باشد. این مجموعه آبی در سال ۱۳۹۵ در منطقه آبکوه مشهد ساخته شد. استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، استخر قهرمانی، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، استخر آب درمانی، ایروبیک در آب، اتاق ماساژ، اتاق پزشک، استخر شیرجه، کلاس آموزش غواصی، کافی شاپ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، سکوی پرش از امکانات این مجموعه می باشد.

آدرس استخرتختی: مشهد- آبکوه 2 - سناباد 33 - استخر تختی

استخر تختی مشهد

۹- استخر سجاد مشهد

استخر سجاد مشهد از دیگر استخرهای معروف مشهد می باشد. با شرایط مطلوب، دسترسی آسان، محیط کاملا بهداشتی با کیفیت عالی آب، شنا و تفریح را برای همه گروههای سنی فراهم نموده است. در این مجموعه ورزشی علاوه بر استخر، حوضچه آب سرد، رختکن، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، استخر آب درمانی، اتاق ماساژ (فیش اسپا)، حمام ترکی، ماساژ آرامش بخش، کافی شاپ، سیستم تهویه مطلوب و غیره اشاره کرد.

آدرس استخر سجاد: مشهد - بلوار سجاد – حامد شمالی 10 - استخر سجاد

استخر سجاد مشهد

۱۰- استخر ۱۵ خرداد مشهد

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی سرپوشیده مشهد، استخر ۱۵ خرداد می باشد که در بلوار وکیل آباد واقع شده است. استخر ۱۵ خرداد با آخرین متدها و مطابق استانداردهای جهانی با مساحت ۴۲۲۸ ساخته شده است. امکانات استخر مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد شامل استخر آقایان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سیستم تهویه مطلوب، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رختکن، جای پارک آسان و غیره می باشد.

آدرس استخر 15 خرداد: مشهد - بلوار وکیل آباد - بلوار صیاد شیرازی - تقاطع بلوار هشتم شهریور - استخر پانزده خرداد

استخر 15 خرداد مشهد

۱۱- استخر شرکت برق مشهد

اشتخر شرکت برق مشهد یکی از مجموعه های آبی کامل و مجهز مشهد می باشد که در منطقه بلوار امامت واقع شده است و به دلیل مجاورت به پارک ملت و خوبی آب و هوا در این منطقه، یکی از استخرهای پرطرفدار شهر مشهد محسوب می شود. علاوه بر این کادر مجرب برای کلاس های آموزشی عمومی و خصوصی دارد و شما می توانید با قیمت عالی در کلاس های آموزشی استخر، شرکت کنید و از این ورزش بی نظیر لذت ببرید. آموزش شنا در استخر شرکت برق مشهد مخصوص آقایان و بانوان بوده که برای اطلاع رسانی از زمان برگزاری می توانید با مجموعه تماس بگیرید.

استخر شرکت برق، دارای امکاناتی نظیر استخر ویژه بزرگسالان، استخر ویژه کودکان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی و کافی شاپ می باشد.

آدرس استخر شرکت برق: مشهد - بلوار وکیل آباد - ابتدای بلوار امامت - نبش امامت 2 - استخر شرکت برق

استخر شرکت برق مشهد یا همان استخر اداره برق مشهد

در این مقاله سعی شد که برترین استخرهای مشهد معرفی شود. ملاک های انتخاب این استخرها، میزان محبوبیت نزد مخاطبان، قیمت بلیط استخرها و سطح نظافت آنها بوده است. برای تهیه بلیط بهترین استخرهای مشهد از طریق وب سایت ایران بلیت اقدام نمایید